ياشهيد نام واتهنى .. هما فى نار وانت فى جنة

ياشهيد نام واتهنى .. هما فى نار وانت فى جنة

الثلاثاء، 28 أبريل 2009

الاهلى حرق دمى

انا يجماعة بحب الاهلى اوووووووى وبصراحة كدة الوضع اصبح لايحتمل بقى جة اليوم الى الاهلى ملك افريقيا يتحايل على الزمالك انو يفوز على الاسماعيلى علشان الدورى بصراحة مستوى الاهلى زفت مفيش لاعب واحد فى مستواة فين ابوتريكة فين بركات فين احمد فتحى تحس انهم وهما بيلعبوا شاربين حاجة اصفرة لا قادرين يجروا ولا فية باصة واحدة توحد ربنا صح نفسى اعرف هو فية اية

جوزيه بقى زية زينا مش عارف يعمل اية بيبقى قاعد على الدكة يتفرج وخلاص ارحمونا يابشر دمنا اتحرق مش مقتنع بموضوع الارهاق والكلام دة بقى اسطوانة مشروخة هو الارهاق دة من بداية الدورى متشات كتير من اول السنة الاهلى فيها كان زفت
امبارح انبى تعب الاهلى وياعم رمزى جبتك ياعبد المعين هى نقصاك انتى كمان دحنا بنجيب الجون بالعافية وبطلوع الروح
كدة الدورى فى خطر ويارب ميتكرر سيناريو 2002 ونخسر الدورى فى اخر ماتش يومها كان صابح عليا امتحان ومعرفتش اذاكر وجبت مقبول بالعافية
ياعم جوزبه ابوس راس سياتك ارحمنا من الاختراعات وركز شوية وحاول تغير فى التشكيل كفاية الى شوفناة يوم ماتش الزمالك شوية عيال بعطروا بكرمتنا الارض . ورحمه خالى حسن ان الدورى ضاع لاعلان الاضراب حتى يعود الدرع الى بيتة ومطرحة فى الجزيرة وقد اعذر من انذر

هناك 6 تعليقات:

  1. يابني احنا كلنا دمنا محرووووق

    وخصوصا من الي اتعمل فينا امبارح

    ابو تريكا تايه فعلا

    بس كان فيه امبارح روح تحس انهم عايزين يرجعولنا هيبتنا تاني

    جوزيييييييييه هو السبب الراجل ده خلى الدنيا كلها تحفظنا

    لو خسرنا الدوري جوزيه هيمشي ويجي واحد بدماغ جديده بقى ومعاه احسن لاعيبه فمصر وهيعملوا العجب

    ربنا يستر والامرين خير لو خسرنا الدوري اوي كسبناه

    انا اكتر واحده دمي محروق ومابقتش عارفه اعمل حاجه ف الدنيا من الي بيعملوا فيا جوزيه

    وبعدين زيه زينا مين ده لو اي حد من الي بيقعدوا يحللوا ع القاهوي دول مسك الاهلي هنكسب الدوري بفرق 7 اسابيع

    حاجه تنقط بجد

    مش اخر زياره ليا ان شاء الله

    ردحذف
  2. منورة المدونة وانتى اول واحدة تعلق عندى يعنى انتى دخلتى التارخ غرور يقى جوزيه فعلا جاب اخرة مع الاهلى ومعتش عندة جديد بس انا مقدرش استحمل ان الاهلى يخسر الدورى انا جالى شلل رياعى سنة 2002 يوم وهكلملك ادارة الاهلى وتمسكى بدل جوزية بس هاخد نص المرتب

    ردحذف
  3. ياللا انا هبقى تانى واحداعلق عندك يعنى دخلت التاريخ انا كمان
    وعلى فكرة بقى احنا جيران
    تعالى زورنى فى المدونه بتاعتى وهقولك احنا جيران ازاى
    تقبل مرورى

    ردحذف
  4. اولا مبروك على المدونة لإنها برضه تعتبر لسه جديدة

    ثانيا بقى أنا كنت داخلة المدونة متوجسة خيفة ( إيه الكلام ده؟) بس أول ما قريت أنا بحب الأهلى أووووووووى .. حسيت إن المدونة دى مننا وعلينا

    ثالثا بقى .. دمك إتحرق بس .. أنا ليا واحدة صاحبتى مجنونة كسرت فازات بيتهم .. وكانت جاية النهاردة الكلة بتشد فى شعرها

    أصلا إحنا النهاردة كنا بنتكلم فى موضوع الإعتصام ده .. يعنى لو جيتوا تعملوا إعتصام مش هتبقوا لوحدكم

    تحياتى

    ردحذف
  5. ندى
    ميروك عليكى دخول التارخ انا هزور مدونتك اهو ولية الشرف اننا جيران بس اوعى تكونى من المنوفية

    ردحذف
  6. maiosha
    الله يبارك فيكى وربنا يستر والاهلى يفوزبالدورى ومنعملش اعتصام انا من الغيظ ضربت باب الاوضة كنت هكسر الزجاج وابويا قالى اة مهو انت مش تعبان فى حقة طبع منوفى اوووووووووى بس لية انتى متوجسه خيفة منى هو انا بعض وياريت تزورينى ديما واعتبرى البيت بيتك

    ردحذف