ياشهيد نام واتهنى .. هما فى نار وانت فى جنة

ياشهيد نام واتهنى .. هما فى نار وانت فى جنة

الخميس، 30 أبريل 2009

بواسير السمك

  1. بعد انتشار مرض انفلونزا الطيور والخنازير فى الايام القادمة هيظهر مرض بواسير السمك ودة المرض المنتظر هى يعنى جت على السمك مالبقر اتجنن والفراخ جالها دور برد والخنازير عندها زكام من حق السمك ياخد فرصتة فى الملعب ويعبر عن امكانياته ويورينا بقى هيجيب كام جون يعنى هو هيفضل احطياتى زى دروجبا وحسن على كلا وحشا وماشا دانا حاسس ان السمك هيكون هداف دورى الامراض وهيكتسح كل الى هيقبلوا وهتبقى هيصة هو صحيح السمك صغير بس جبار ويوضع سره فى اضعف سمكة .
المرض دة لوانتقل للبشر هتبقى فلة اوى وهيساهم فى حل مشكلة المترو فى مصر واحد يسالنى ويقولى ازاى اقولة بص يابرنس الكراسى فى المترو هتكون فاضية لان كراسى المترو ناشفة و المؤخرة الى فيها بواسير هتتوجع اوووووووووى يابيبى والى مشى عندة المرض هتبقى فرصتة للانفراد والظفر بالكرسى وهتلاقى الشباب سايب الكرسى لكبار السن والبنات مش شهامة ولكن تحت شعار مجبر اخاك لاشهم ويمكن بمرور الايام نتعود وترجع الشهامة ياجدعان
وكمان القاهرة هتبقى فاضية لان مفيش عربيات لاملاكى ولا اجرة لان الكل هيفضل السير على الاقدام محافظتنا على الموخرة الغالية
وكدة ياجدعان مش هيزيد عدد النباتين فى البلد لان فى الاساس مفيش لحمة وكمان مفيش سمك والناس جسمها هيبقى رياضى على النعمة المرض دة فية خير كتير لمصر
بس خليكوا فكرين انا اول من نوة عن هذا المرض ولية براة اخترع

هناك 39 تعليقًا:

  1. ههههههههههههههههههه

    والله العظيم كلامك جامد

    تخيل هنحل مشاكل كتير اوي

    الحمدلله مش باكل سمك اساسا

    عسل يابني

    :))

    ردحذف
  2. والله مفيش حاجه بعيده عن الطب.....بس انت دمك زى العسل....والحمد لله ما عندناش مترو علشان محدش ينكشف
    دمت بخير ...تقبل مرورى

    ردحذف
  3. هههههههههههههههههههههههههههه


    لالا ونبى انا بحب السمك

    بس على فكره المرض ابتدى يظهر لان فى تلوث فى النيل

    اه

    شكل انت
    الا عملته

    بوست تحفاااا ياوحش

    ردحذف
  4. يا نفوووووووووووخك العالي

    حرام عليك
    ده لو السمك كمان تبقى داهية


    هو هيفضل احطياتى زى دروجبا وحسن على
    ههههههههههههههههههههههههههههه

    يارب مصر توسع على أهلها من غير بلاوي يا سيدي

    وياريت المترو يفضى برضه بس علشان الناس كلها تركب عربيات وانا اركبه وارتاح من السواقة

    تحياتي

    ردحذف
  5. هههههههههههههههههههههههه
    والله انت تحفه
    ودا علاجه ايه دا؟؟؟
    اقولك
    لبوس الجمبرى:))

    ردحذف
  6. MǿиY El-Shreef
    منور ياجميل يابختك مش بتكلى سمك يعنى فى الامان ياوحش
    وادعى الاهلى يكسب النهاردة

    ردحذف
  7. فتاه من الصعيد
    والله انتى الى عسل وياريت تنورينى على طول

    ردحذف
  8. Bant El7ag Dracula
    والله مش انا انتى هتلبسنى مسئولية تلوث النيل هو انا ناقص تهم

    ردحذف
  9. ستيته حسب الله الحمش
    نفوخ مين دانتى الاستاذة بتاعتنا والمترو هينور بيكى بس سلفنى العربيةاخد بيها لفة

    ردحذف
  10. blue-wave
    ههههههههههة بس اللبوس هيوجع اووووووووى نشوف علاج تانى منور المنوفية

    ردحذف
  11. هههههههه
    لا بس حلوة قوى بهنيك على روحك الجميلة
    ربنا يستر
    بس لو حصل تبقى انت اللى فولت على السمك
    اصلك ماتعرفش ده حياتنا هنا فى اسكندرية
    مستنين الاخبار
    تحياتى

    ردحذف
  12. فراشة
    اهلا بفراشة اسكندرية انا مش بفول بس ربنا بستر على السمك

    ردحذف
  13. هااتابعك واتابع مدونتك
    انت هايل
    وعندك افكار تودي في داهية
    بس ممكن احلامك تتحقق مابقيتش فيه حاجة بعيدة خاااااااالص حتي انت مش ملاحظ اننا عمالين نموت اكلنا
    عارف ليه عشان اكلنا اتربي وسطنا وعاش معانا في بيوتنا لكن لو كان الاكل ابن الاكل دا اتربي في مزارع بعيدة عن سكن المواطنين كان زمان الدنيا فل وكان زمان الاكل عايش ومستني دوره الطبيعي في الذبح
    سلام

    ردحذف
  14. ياراجل انت جبت للناس بواسير السمك
    من قولها ...بس اختراع هايل
    موضوع جميل ومدونة رائعة

    تحياتى

    ردحذف
  15. المـــفـــــــقــــــــوعـــــة مــرارتـهــا
    شرف لية انك نورتى المدونة
    هههههههههة عندك حق المفروض نربى الاكل فى مدارس خاصة

    ردحذف
  16. mosooz
    ياعم هو انا حبت حاجة انا بحذر بس ونورتنى بالزيارة

    ردحذف
  17. تحية طيبة
    أخي الكريم شاب منوفي
    أنا كاتب مصري رئيس تحرير مجلة رؤية مصرية المجلة دي الكترونية صدر منها لحد دلوقتي 6 أعداد هي أسبوعية طبعا يعني لسة وليدة بتكمل شهر ونص اهيه أنا عرفت ان حضرتك صحفي وشكلك شغال الله ينور يعني فجيت أدعوك دعوة خاصة جدا للمشاركة في فريق المجلة والإنضمام لأسرة التحرير والمشاركة معانا
    ياريت يكون طلبي محل ايجاب وموافقة مش رفض
    لينك المجلة
    http://roaua.com/
    وبريد المراسلةroaua.com@gmail.com

    منتظر ردك سواء في مدونتي كأني أتكلم أو ع الميل أو على راسلونا في المجلة
    ربنا يكرمك يارب
    خالص تحياتي
    إبراهيم العدوي

    ردحذف
  18. ايه الافكار الجباره دى بس انا لو منك اسجل المرض ده باسمى فى الشهر العقارى و بكده مقدرش انا مثلا اقول ان المرض ده اكتشافى
    شد حيلك و ربنا يحقق لك امراضك يوووووووه قصدى احلامك

    ردحذف
  19. كاتب مصري
    هو انت جاى تقر انا هفكر وارد على حضرتك بس انا متخصص فى الرياضة

    ردحذف
  20. صيدلانيه طالعه نازله
    هههههههة عندك حق بس انا لو رحت اسجلة هيقولو مجنون ويحدفونى بالطوب لو عايز تاخدى اكتشاف المرض انا متنازل عنة ليكى بس انتى اؤمورى

    ردحذف
  21. السلام عليكم
    أنا هاجيب رجالتي ونسيطر ع المدونات ، وأنا ضامن الكبار اللي ف البلد كلهم منايفة وأكبرهم سونة طبعا
    المهم في أمراض تانية ظهرت
    زي علط الخرفان وهبل النسوان
    تقبل مروري

    ردحذف
  22. يالا هى جت على السمك يعنى بجملت الأمراض لو انت داخل حامى علينا هو انت فكرك الجدعنة كده هترجع ما تصحصح انت مش منوفى ولا ايه مش عارف مواصلتنا شكلها ايه يعنى بذمتك مش بتشوف البنت واقفة فى وسط الأتوبيس والبهوات بيتفرجوا عليها وهى بتطوح مع كل حركة ويا عينى مش هاين على واحد فيهم يقولها اتفضلى فين وفين لما تلاقى واحد أو اتنين يا سيدى دى زى ما تكون بتجرى فى دمهم ومبسوطين اييييييييييييييه دنيا كنت بتقول ايه بقى سيادتك ههههههههههههههه والله مش عارفة أقولك ايه بس أوعدك ساعة ما يجى الخبر بتاع المرض ده هقولك انك السبب وهرشد عليك أكيد هههههههههههههههه

    تقبل مرورى

    دمت بكل خير

    ردحذف
  23. شيل التأكيد من التعليقات وده هتعمله ازاى هتيجى عند الاعدادات وتختار تعليقات وعند اظهار التحقق من الكلمات للتعليقات؟ غير الاختيار لـ لا يارب أكون وضحت كويس لأن ده بيزعج اللى بيعلق وأحيانا بيكسل يعلق تمام

    ردحذف
  24. مش مشكلة السمك (شوريرة بقى علشان مباكلهوش)
    بس اللحمة مقدااااااااااااااااااارش هاكلها حتى لو اتجننت ونكشت شعرها والفراخ يا عينى هى اللى مأثرة فى نفسوياتى قوي قوي
    هههههههههههههه
    تحياتى يا باشا

    ردحذف
  25. حضرة المنوفى الهمام
    أسعدنى مرورك الطيب ويشرفنى دوام التواصل معك
    بعد السمك ما يدخل المعركة ويبقى فيه مرض إسمه بواسير السمك يبقى كل واحد يا خد باله لأن هذا المرض معدى وينتشر على بعد خمسة كيلو وقد أعذر من أنذر
    دمت بكل الخير

    ردحذف
  26. مصعب صلاح
    وعليكم السلام منور يابشا وانا معاكوا وهة النسوان اتهطلت احسن برضة الواحد ميتجوزشى بقى اوفر

    ردحذف
  27. (Joudy)
    الرجاله خلصوا معدا انا هههههههههههة انتى كدة بتبعنى عن اول محطة ماشى

    ردحذف
  28. MaNoOoSh
    ههههههههههة متقلقيش اكيد انتى عندك حصانى ضد الجنان لو كالتى فراخ مجنونة

    ردحذف
  29. اللؤلؤة
    منورة ويششرفنى مرورك بس ليو خمسة كيلو بالذات

    ردحذف
  30. هههههه بس هو يجى واحنا نستقبله بترحاب ونعمل معاه اعلى واجب
    بس لما نخلص ان شاء الله من انفلونزا الخنازير

    ردحذف
  31. ع رايك كل يوم هيطلعولنا مرض جديد
    على فكرة انا مضايق انك تقول ان سمعة النوفية وحشة
    كل مكان فية الحلو والوحش
    انا من بنها واعرف ناس عندنا مش حلوة خالص ولو دخلت مدونتى هتعرف انى مش بسكت على الغلط
    بنها والمنوفية حلوة بس فيها نفوس وحشة ولازم نقف ادامهم
    مدونتك حلوة تحياتى
    واكتب منوفى وافتخر

    ردحذف
  32. صباحك سكر
    يعنى الناس هتاكل ايه يعنى
    انا عن نفسى مش هتفرق معايا فى موضوع السمك دا بس ياترى فى خوف على الجمبرى كمان ههههههههههههههه
    ولا دا بتاع الاسماك وبس

    و الله لسه يام هنشوف ربنا يرحمنا

    سعيدة بمرورك عندى ياجارى العزيز
    وان شاء الله يدوم بينا التواصل

    تحياتى
    يويو

    ردحذف
  33. ايوشة
    هيجى هيجى يلا نستعد من دلوقتى

    ردحذف
  34. دكتورهانى صبحى الدسوقى ببنها احترسوا منه طبيب حيوان
    منور يابنهاوى شكرا على الزيارة وفعلا كل مكان فية الحلو والوحش

    ردحذف
  35. yoyo
    صباحك عسل يااجمل جارة دة للسمك بس هندور لمرض للجمبرى وانشاء اللة نتبادل الزيارات

    ردحذف
  36. يا منوفى
    المنايفه اجدع ناس سيبك بس انا برضه منوفى وليه الشرف
    خليك كده رافع راسك لفوق
    وكفايه بس ان المنايفه جدعان قوى وعارفين هما عاوزين ايه
    انا منوفى برضه وقريب منك قوى
    يدوب من المركز اللى جنبك عدل
    وبتعدى عليه على طول

    نورت الدنيا يامان وانا فرحان قوى ان لاقيت منوفى زى
    اما بقى عن موضوع السمك
    انت كده تبقى حليت مشكله السمنه والبدانه
    وكده نبقى وفرنا نص ثوره مصر بس ربنا يستر ومفيش حد يسرقها

    ردحذف
  37. romansy
    منور انت بقى من قويسنا اجدع ناس المنايفة طبعا
    واتا فرحان اكتر منك يابرنس

    ردحذف
  38. زي ما تكون بتقرا افكاري

    ردحذف
  39. هههههههههه.. لا حلوة بجد اسلوبك هااايل

    ردحذف