ياشهيد نام واتهنى .. هما فى نار وانت فى جنة

ياشهيد نام واتهنى .. هما فى نار وانت فى جنة

الخميس، 10 فبراير 2011

رخاممممممممممممممه مشفتهاش قبل كده عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

انا هتشل حررررررررام فى حياتى مشفتش رخامة وتباته ورزاله بالشكل ده مش ممكن معندوش نقطة دم واحدة ولا كرامة والغطرسة لسه فية وفى ديله عمر سليمان انا هطق الناس دى عايزه ايه البلد تولع الله يحرقكم بجاز وسخ.

وبكرة هتكون حرب اهلية وهنكرر سيناريو يوم الاربعاء تانى والناس الهبل هتطلع تقول نعم لمبارك الله يخرب بيت البهايم مش عايز يسيب البلد الا لما يحولها لحرب اهلية .


يابن الجز... انت عايز ايه انت بتتحدى مين مش عايزينك ارحل يعنى امشى انت مبتفهمشى يعنى وصلت بيك التناكة انك بتقول ارى تفويض يعنى حتى مش عايز تقول قررت ان تبت له جنس ملتك ايه ياعم غووووووور ارحم امنا بقى انا زهقت البلد كلها عامله اضراب حس على دم اهلك شوية وغورررر مش عارف انام حاسس بنار يابن الكلب امال الناس اللى كانت راحه التحرير تحتفل هتعمل ايه انا كنت هناك العصر والناس بتغلى من تباته بكرة هتبقى مجزرة ربنا يستر

هناك تعليقان (2):

  1. معلش يا منوفى
    شوف ...هو رخم عشان هو اااااخر حكامنا الطغاة

    ردحذف
  2. صديقي الشاب المنوفي
    هون علي نفسك ... والله ان الله الذي اخذه لن يفلته ... انا اتابع بوستاتك منذ بداية الثورة ... واستطيع ان اقسم انه مادام هناك شباب مثلك في مصر ... فباذن الله لن يخذلنا ابدا .
    كم اشعر بالعجز وانا قابع هنا في الغربة امام الكومببيوتر وشاشات الفضائيات ... ولكني اثق في شباب مصر الجديد ... الذي استطاع ان يفعل ما عجزنا نحن عنه .. وجميع الاجيال السابقة .
    اللهم انصركم ... وسدد علي الحق خطاكم ونحتسببكم جميعا من المرابطين في سبيل الله ... اللهم امين

    ردحذف